Çdo seancë është e ndryshme dhe ne përdorim kombinime të metodave të stërvitjes ku  çdo seancë do të merrni rezultatet maksimale. 

Këtu janë vetëm disa nga metodat e stërvitjes që ne ofrojme për ju:

 

·         HIIT (intensitet i lartë i stërvitjes intervalore)

Kjo lloj stërvitje është një formë e zgjeruar e stërvitjes intervalorenjë strategji stërvitje e alternuar me periudha të shkurtra ushtrimesh intensive anaerobe. HIIT është një formë e ushtrimeve kardiovaskulareSesionet e zakonshme HIIT mund të ndryshojnë nga 4-30 minuta.

·         Ushtrime me pesha te lehta ose trupore

·         TRX

Kjo lloj stervitje përfshin ushtrime me peshën trupore, në të cilën bëjnë pjesë një shumëllojshmëri planesh të trupitKëto janë bërë me qëllim të zhvillimimit te forcësekuilibrit, fleksibilitetit dhe stabilitetit njëkohësishtStërvitja zhvillon forcën fizike duke përdorur lëvizjet funksionale dhe pozicionet dinamike.

·         Kettlebell

Kettlebell ose girë është një vegel prej gize apo çeliku të derdhur (i përngjashëm një top me një dorezë). Këto përdoren për të kryer ushtrime balistike që kombinojnë stervitjen kardiovaskulareforcën dhe fleksibilitetin.

·         Boks

Një format i ri stervitje dedikuar boksit, por që i sherben stervitjes kardiovaskulare sidomos tek femrat. Me këtë risi ju do të përmirësoni fuqinë tuaj në pjesën e sipërme të trupit duke humbur peshë njëkohesisht.

·         Stërvitje rrethore (cirkuit)

Stërvitja rrethore është një formë e kushtëzimit të trupit apo stërvitjes për rezistencës duke përdorur gjimnastikë me intensitet të lartëAjo synon ndërtimin e forcës dhe rezistencën muskulare. Cirkuiti është një plotësimi i të gjitha ushtrimeve të përcaktuara në program. Kur “rrethi” është i plotënjë tjetër fillon aty ku filloi “rrethi” i parë dhe kështu vazhdon programiTradicionalisht, koha në mes të ushtrimeve  stërvitjen rrethore është e shkurtërshpesh me lëvizje të shpejta për ushtrimin e ardhshëm.

·         Ushrimet specifike fitnessi 

·         Vrapime dhe ecje ne forma të ndryshme

·         Ushqimi dhe këshilla të të ushqyerit

·         Etj

Të gjitha seancat e stërvitjes zhvillohen tek Kodrat e Liqenit Artificial të Tiranës, por gjithsesi kontaktoni me ne përpara se të niseni.... 

Stervitje ne shtepi

Nëse nuk keni kohë të vini në natyrë,  ne ju sjellim, palestrën në shtepinë tuaj ! Ka shumë arsye për tu ushtruar në shtëpi me trajner personal,  per cdo lloj niveli stervitor, moshe
 

Traineri

foto2Une quhem Denis Kadri Nuriu lindur dhe banues në Tiranë, më 13/07/1979.

Lexo me shume ...

Kontaktet

Na kontaktoni:

Phone +355692391257
email info@fitnatyra.al
web www.fitnatyra.al

Kontakto me ne...

© 2018 Fit Natyra
Created by Click Solutions Albania